Sidor

lördag 14 november 2009

Sovmorgon

Jahapp.
Jag hade tänkt ta mig en sovmorgon och ligga och dra mig till ungefär den här tiden..

Men när jag hade vaknat och legat i värmen under täcket en bra stund steg jag upp, så mycket för den sovmorgonen :) Klockan visade lite över nio. Kanske hinner jag å andra sidan få något gjort idag då istället :)

Jag tror ändå jag bara pekar på skylten i köket idag.. Städa hinner jag när som helst, och varför göra nåt idag som jag kan skjuta upp till imorgon :)



Men när jag tänker på det kanske jag ska ta och fixa till nya gardiner, köpte billiga panelgardiner i linne häromdagen, endast 2e/st. Bara att vända till vågrätt läge, lite spets till och voila, nya köksgardiner klara att hängas upp!



Den som lever får se..

För er som undrar har vi fortsättningsvis inte fått nån rörmokare hit :( grrrrr..

Nu tar jag helg och återkommer eventuellt igen om jag fått nåt roligt att visa :)
Ha det gott alla människobarn!
Kram Jojo

5 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Ja ta då rätt på dörren fort som rackarns. De är så snabba på att kassera allt som de tycker är skräp.

Vilket fyndpris på gardinlängderna. skönt att slippa sy alla idee´r man har.

Kram Viveka

Fröken Eko sa...

Nu finns bild på dockan ån dö blogg.

/F

Galleri MochB sa...

I mitt liv existerar inga sovmorgnar. Funkar inte än hur jag ligger och kniper ihop ögonen ;O)
Gardinerna blir säkert toppen och till vilket pris sen...

Liljas Corner sa...

Den skylten har jag också! Mycket praktisk att hänvisa till!

Jag klarar sällan av att sova länge och om jag försöker blir jag bara på dåligt humör.
Jag har också funderat på att köpa panellängder och vända på dem, men vilket bra tips att piffa upp dem med spets!

Maggi sa...

HEEEEJ! Vad härligt att du är tillbaka igen:)
Sovmorgon - själva ordet klingar redan så vackert! Jag är själv ganska begåvad inom den grenen, det finns bara inte sååå många tillfällen att kunna praktisera denna fantastiska hobby, hehe.

Kram!