Sidor

onsdag 25 november 2009

En regnig..

..och mörk kväll från cykelvägen sett..


Ganska mörk bild blev det, men mitt i regnet, med nyfikna promenerare flåsande i nacken hade jag inte ro att trixa till det nå destu mera :)
Detta är vårt köksfönster med mina nytillverkade gardiner.
Då det är mörkt ute krävs det att vi har cafe gardiner för annars är vi som guldfiskar i ett akvarie, till allmän beskådan :)

Ingen energi till annat än det vanliga plockandet och städandet..
Ikväll ska jag och M fira hans födelsedag med lite glögg mm och ett nytt avsnitt ur Sopranos.

Kramar i mörkret
/ Jojo

5 kommentarer:

Kamomilla sa...

Halloj! tack för din hälsning hos mig och att du vill delta i utlottningen. Lycka till!
Vad mysigt det ser uti fönstret , men visst skulle det vara kul med lite snöså man skulle slippa märkret???

Funccis sa...

Gulligt värre! Romantiskt! Låt du folk titta om dom hinner och ids! No har dom väl sett ett å annat "farligare" i dessa tider. Ni ska ha det så bra och njuta av "tystnaden" då somliga är bortresta. Ta hand om varandra! Kramis!

Viveka i Bläckhornet sa...

Ja detta eviga mörker. Hörde att det skulle bli snö i helgen. Vi får väl se om det stämmer.

Önskar dig en fin helg i allafall.

Kram Viveka

Britt sa...

Det ser jättemysigt ut!
Känns som om man vill gå in och mysa lite..

Kram britt

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

Tack för dina gulliga hälsningar...dom värmer gott.
så underbart mysigt du gör i erat hem.

Min jul får bli lite hipp som happ i år..hihihihi..men det gör inget för jag bara NJUUUUUTER !!!!

Kramizzzar i massor!

Nilla