Sidor

tisdag 23 december 2008

Det var det här vi stressade för..

God jul!!!

Efter många om och men fick vi in vår julgran. Haha, vi har ju som sagt var flyttat, ifall det undgått nån, och har inte haft fram julgranen (den är en plast variant) förrän idag..

Shit.. Den rymdes inte in. Den var nästan en halv meter för hög.. Men efter lite järnsågs jakt och pyssel, knep och knåp fick vi in den och nu står den klar och klädd, av barnen. Ser att jag kapat av stjärnan, konstigt, men ni får föreställa er den =)


Så nu alla ni, har ni inte allt klart, struntta i det. Julen kommer nog ändå! Julstress?! Äh, vi gör som drängen Alfred sa, det tror jag vi tar och skiter i!

Så med det vill jag önska er alla en underbar jul!

Massor med kramar!

7 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Vilken härlig gran!
Hoppas du får en underbar jul. Jag har stressat hela dan men nu tänker jag verkligen försöka göra som du säger och släppa det jag inte har hunnit med.

God jul som sagt
kram/Veronica

Maggi sa...

Tassar in här och önskar dig en RIKTIGT SKÖN JUL! Stressen skippar vi :) jul blir det ju fast man som jag använt mig alla genvägar jag bara kommit på;).

Kram Maggie

Liljas Corner sa...

Helt rätt inställning! Ha en riktigt skön jul!

ps: det är inte så mycket djuren i skogen jag är rädd för som fula gubbar och skrymt ;P

Marie sa...

God fortsättning!

Hoppas att du och din familj har en mysig och trevlig julhelg.

Kram M

A home far away sa...

God fortsättning, hoppas att ni har haft en underbar julhelg.

Kram Gunilla i Singapore

maiju sa...

Drängen Alfred besöker oss nästan varje kväll, så jag känner ganska bra hans logik! Tycker nog att det rätt skönt att julen är förbi - man kan börja tänka på något annat också! ;)

Och sen vill jag också tacka dig om utmärkelsen som jag fått! Förlåt att jag inte hunnit hit tidigare - det är ju alltid kul med utmärkelser! Så tack snälla du!!

Kram Fru Skrot

Nicole sa...

God fortsättning!
Jaa Alfred har yttrat många visdomsord han, men lite stress är bra ibland, bara det inte blir för mycket av den varan.
Tur att ni fick julgranen fixad!
Gott Nytt År!