Sidor

måndag 22 december 2008

Dan före dan före dopparedan

Hejsan svejsan

Igår var det grått, trist och mörkt, vintersolståndet har jag för mig. Årets kortaste dag.
Dessutom rengnade det hela tiden.

Snälla tomten, låt oss få en vit jul tänkte jag om och om igen. Ingen chans trodde vi..

Ha ha, men tji fick vi!
Detta är vad vi såg då vi vaknade i morse!

Hej mitt vinterland, nu är jag här!!! Walking in a winter wonder land...


Barnen sov hos sin moster och vi tänkte ta en liten sovmorgon. Vaknade av att det var så ljust i sovrummet, oj, tänkte vi. Nu har vi nog sovit för länge då det är så här ljust!



Men det var bara snön som gjorde allt så ljust och vitt! Fast ok, vi sov nog en bra stund också, men ändå =)


Ha en fin kväll allesamman!
Snart har vi tomten här..

Kram från ett vinterland

5 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Vad härligt det ser ut :-)
Här är det fortfarande bara grått och regn...
Hoppas du får en fin kväll
/Veronica

Vit Spets sa...

Hej!
Härliga vinter bilder... ja nog har vi snö allt!!!

Önskar Dig en härlig julhelg
//Siv

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej
Vill önska en riktigt mysig jul!
~~ ♥ GOD JUL ♥ ~~
Kram Nilla

Galleri MochB sa...

ingen chans tänkte jag också i helgen, så man fick en smärre chock på måndag morgon...:O) Men så underbart! God Jul på dej också ö Mia

Ann-Catrin sa...

Precis s där som det ska se ut på julen..
underbara bilder""

Önskar dig en härlig helg!!
Julkramar
Ann-Catrin