Sidor

måndag 9 maj 2011

Sköna måndag

 Hej på er!

Sommar värmen kommer sakta smygande.
Jag njuter (än så länge) och passade på att  i helgen rensa lite i rabatterna.
Tyvärr är jag inte ens värd att klassas som glad amatör med spade o sekatör 
utan snarare galen periods fanatiker.
Vilket betyder att på våren är det roligt och jag tuktar blommor och blader stenhårt. 
En bit in på sommaren är det inte fullt lika roligt längre.

Semester tid är det bra nog om jag orkar med att klippa gräsmattan :/
Dessutom så blommar ju allt då så t.o.m. ogräset är vackert..

Men än så länge är det roligt. 



Pimpade upp trappan med lite rött. 
Nya kuddar och dyl. Sydde upp en vimpel girlang, heter det månne så?
Blev glatt tycker jag.



Sommarkransen fick komma fram, tyckte den från julen hade gjort sitt.


Blev firad och firade morsdag igår med ljuvligt väder! 
Nu kickar vi igång en ny vecka igen!

Kram Jojo

Inga kommentarer: