Sidor

tisdag 17 maj 2011

Program fullt

Denna vecka har familjen fullt program.
Igår var jag på kurs med hunden vår i Malax. 
Fast jag misstänker starkt att
det var jag som behövde träningen 
inte hunden :)
 
Naturligtvis alldeles underbart (o)praktiskt vita ;)
 
Dagen till ära kom jag mig äntligen för att köpa gummistövlar.
Tror inte jag har ägt ett par på tio år. 
Nu har jag nya snyggingar att placera spirorna i ;)
 


Gillar snörningen i pjucken, det ger snygga detaljer.

Dagens schema är stafetttävlingar, 
fynd tillfälle i Solf skola och
Vernissage på Atelje Torni med 
Stig Rönn (svärfar)och Maire Kesseli.


Resten av veckan blir det jobb och stafettkarneval.
Min lilla storasyster A ska åka iväg med skolkamraterna 
ända tiil H:fors utan mamma..
När blev de så här stora, ungarna mina???

Med hopp om bättre väder resten av veckan!
Kram på er!
Rödluvan

3 kommentarer:

Fröken Eko sa...

Du fick beröm för dina gummistövlar i måndagst :) En av mina hundklubbskompisar vill säkert veta var du köpt dom.

Tror du annars kanske att dina barn är intresserade av att komma ut till landet på onsdag/torsdag om två veckor. Alltså 1 och 2 juni? Det är ju ledig dag då + att det är hundutsällning på torsdag som jag ska hjälpa till med. Tänkte att de kanske tycker att det kan vara kul? Eller är det bara dator, smejsbuuk å kompisar som gäller?

/F

Kamomilla sa...

hej!
Min drömpuppa hittade jag på posten i Nagu. Det är en Kreativ Insikt- produkt, så du kan ju googla efter återförsäljare?

Liljas Corner sa...

Snygga stövlar! Jag har nya turkosa stövlar, men dom är redan alldeles smutsiga... Kanske det inte är meningen att man ska ha på finstövlarna i skogen ;)

Vi fick bättre väder! Njut :)