Sidor

söndag 22 maj 2011

Lilla jag

Jag drömmer mig tillbaka till en förgången tid 
och romantiserar det pursvenska bondesamhället..

Lånad från nordiskamuseet.se

Jag älskar att vara hemma och vitmena,
 torka snor, baka vaniljhjärtan och snitta liljor...

Lånad från alternativa behandlingar

Mats är nästan alltid borta och tjänar pengar 
som krävs för de dagliga loppisfynden...

Jag älskar att ta gamla unkna och avlagda idéer eller ting 
och försöker putsa upp dem, 
med ett sorgfälligt genomfejkat resultat...

Nä, vet ni jag skojar med er..
Av nån anledning googlade jag min blogg i ren fåfänga.
 Kom då till detta Vit makt *tryck, läs och begrunda*
(Dagens inlägg är till en stor del lånad, 
och modifierad text från ovannämnda blogg.)


Jag har blivit "hatad" ;)
Jag skrattade så tårarna rann, detta fann jag mycket roligt. 
Uppiggande.

Jag uppskattar att det finns massor med olika saker att blogga om
 och att alla har rätt till tycke och tänk eligt eget huvud.

Men Kära Rally, hur mycket jag än uppskattade din blogg, 
för det gjorde jag verkligen,
så kan du gärna läsa min innan du uttrycker dig om den nästa gång :)

Lånad från feminist bibloteket
Men utöver detta,
Ha en dunder fin söndag allihopa!!!

MASSOR MED VITA, SNORIGA,  VANILJ FYLLDA KRAMAR

Jojo

Inga kommentarer: