Sidor

torsdag 28 april 2011

Kort vecka

Nu är vi mitt uppe i en kortare arbetsvecka,
det är skönt. 
Så hinner man vila upp sig lite grann innan maj tar vid.

Zink detaljer
I mina zink lådor och burkar gömmer sig en del av min garner och hemligheter, 
på gång nu en sak till Räkan eller Melker som jag kallar honom.
Jag ska nämligen bli moster i slutet av sommaren.
Tredje gången gillt :)

Härligt lås
Fick gården städad över påsken,
vilket är dunder skönt då de lovat lite kallare väder nu igen..
Hade lyxen att få svärmor som hjälp :)

Kölden som tagit en kruka som blivit glömd ute

Snart dags att plantera nya blommor, 
och tydligen köpa nya krukor.

Ha en trevlig arbet vecka allihopa!!!

Kram Jojo

3 kommentarer:

Fröken Eko sa...

Najs med hemliga överraskningar till Räkan Melker!

/F

alegni sa...

jag har också en kruka som gått samma öde till mötes. så går det när man slarvar... och tyvärr har jag ingen annan att skylla än mig själv, även om jag gärna försöker hitta andra syndabockar också. vilken underbar hustru jag måste vara ;)

Liljas Corner sa...

Det var skönt med en kortare vecka jo, och jag gjorde den ännu kortare genom att ta fredan ledig :) Då shoppade vi en massa bräder och andra nödvändigheter till trädgården, så vi ska komma igång med den. Men nu är det ju så kallt att man helst stannar inne!

Ha en glad valborg!