Sidor

fredag 15 januari 2010

Januari

Allt är så ljust, och vitt ute nu att våren inte känns så långt borta.

Säsongens första tulpaner är inhandlade, likaså ny lampskärm och ny matta till köket
och i hjärnkontoret massor med lust och inspiration..

(bilden är lånad via nätet, minns inte var..)


Mattan är en pappelina i brunt, beige och vanilj..



Lampskärmen är av märket Ani-Dee och är ett inhemskt företag.
Beige och vitrutig, så då passar den mina linnegardiner bra.


Allt detta hittade jag vid min favorit butik Säde i Vasa.

Detta var bara en snabb visit i blogglandia som ett tecken på att vi lever :)

Kram till er alla!
Rödluvan

4 kommentarer:

Galleri MochB sa...

Säde hör också till mina favoritbodar :O) Mattan är jättefin! Och tulpaner kikade jag på i matboden igår, men det blev inga...
Papperskitet beställde tomten från slöjddetaljer :O) Fortsatt skön helg!

Hanna sa...

Vilka härliga inköp du har gjort!
Och vilka julklappar... fårskinnet såg helt underbart ut!

Ha d gott i helgen!
Kram Hanna

Britt sa...

Snygga inköp! Jag har också pappelina mattor. Jag har fastnat för den röda med vita prickar. Häftigt att de är både snygga och praktiska. Det brukar inte alltid vara så..

Kram britt

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Härligt med tulpaner - vita också, min favorit! Mattan är också väldigt fin. Ha det gott! /Emmy