Sidor

tisdag 19 januari 2010

Tio järn i elden..


..och min tid räcker aldrig till :)
Låter det bekant?

Jag kan aldrig ha bara en sak i taget på gång, fladdrar vidare från projekt till projekt..

Här har vi ett exempel, men jag visar bara ett litet hörn, så får ni gissa er till resten :)

Lite oskarp kvalite..

Visar mer då det är klart.

 Ett av mina projekt
 
Mera projekt..
Sockar till  A

Garnet är Regia Design Line by Kaffe Fasett

Ett garn som jag tyckte var ganska dyrt, men väl värt för det är ganska roligt att sticka i.
Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska tycka att de är snygga eller totalt gräsliga, haha..
Men det är ju inte jag som behöver använda dem så..
Dottern gillar dem iallafall,
vilket är huvudsaken :)

Än är det vinter ett tag till, även om vi går mot våren, och då vill man (läs; JAG)
ha ljus tända lite här och där..

Fattigmans silver i grupp, kruka, burk och "ljus-hink"

Även som elektrisk ljusslinga fungerar det bra :)


Men tiden går så fort så jag hinner inte riktigt med.
Tänk, nu har redan halva januari gått..

Stanna upp och njut en smula då och då,
ta dig tid att göra något roligt varje dag,
stort eller litet..

Kram 
/ J

6 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej1

men såå nyfiken jag blev nu...gissar på att du målar ett skåp av något slag....*LER*

Kramizz Nilla

Vita drömmar och choklad sa...

Hej!
Ja det där med att få tiden till att räcka till är knepigt. Är själv en mästare på att ha massor av projekt pågång samtidigt ;)
Lycka till!
Kram Milla

Funccis sa...

E d en nyckel du har i bandet?? Jag känner igen ett par prylar du! Bra inrednings-oas! Och nära till hands ibland! Kraamisar!

A home far away sa...

Hej! Vilken fin blogg du har, ska genast kika runt lite mer på den:)

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore

Liljas Corner sa...

Det borde man verkligen komma ihåg, att göra något roligt varje dag!

Va nyfiken jag blir på vad du håller på och fixar! Här har det varit ganska lågt med inspirationen, men nu tror jag den börjar komma tillbaka! Bara det inte vore så rörigt överallt... :)

Hmm, vad ska jag hitta på för roligt idag?

StrandviksVillan sa...

Vad har man gjort för roligt idag...? Jo, jag har busat med pojkarna :D

Jag har också både vasen i fattigmanssilver och lyktan på sista bilden :) Mycket fina!

Visst är det så i perioder att tiden inte alls räcker till, så var det för mig förra veckan. Typiskt så ska ju allt hända på en och samma gång...

Ha det riktigt bra nu då inspirationen är på topp!
A-C