Sidor

torsdag 9 juli 2009

En ny hobby

Hejsan på er!

Ingen sol idag verkar det som.. Känner mig trött och slö och har ingen direkt lust att göra något heller :/

På den här bilden, som jag hittade på datorn, ser ni en kakelplatta med en 8, häftig tycker jag. Kanske har den suttit på huset nån gång, vi bor ju på nr 8.. Hittade den i garaget för en tid sedan. Ett riktigt fynd :)

Brevid hänger en gammal, rostig, men hel, lykta som jag har fyndat på loppisför hela två euro..


Tänkte visa er min nya hobby.. Har beställt pärlor via nätet och detta är vad jag fått ihop hittills. Bilderna är jättedåliga, jag vet, men ni får hålla till godo, en ny kamera ligger låååångt nere på min önskelista för tillfället ;)



Ha en fin dag!
Jojo

11 kommentarer:

Galleri MochB sa...

Ja i går låg vi på stranden i mulet väder och idag har vi suttit inne hela dagen pga regnet... Härligt semesterväder :O) Så fina pärlband du gjort!

Veronica Tingvall sa...

Vilka vackra armband, superfina, jag gillar särkilt det blå.
Kram/Veronica

hemma hos lilla mej sa...

Vilka gulliga armband.vad duktig du är.Ha en mysig torsdag kramizar ~~~~RITA~~~~.

RANA sa...

Vackra armband! Jag är svag för både ljusblått och rosa.

Kram!
Rana

Liljas Corner sa...

Hej Jojjo! Va roligt att se dej igen! :) Vilka söta smycken du lagat!

Din pysselhörna ser fin ut. Vi håller just på med vårt arbetsrum och jag tycker det är så svårt... Man vill ju ha det välorganiserat och städat men samtidigt mysigt och personligt. Du ser ut att ha lyckats bra! Vi har inte ens hittat tapeter än ;)


Kram och ha det bra! /Nina

Ann-Catrin sa...

Hallå där!

tänk nu visade sig solen en minut.. men hu vad blåsigt det är!!
man får noll lust med någonting när det är så här!!

men vilka härliga smycken du visar..
och sifferskylten får väl betrakatas som ett riktigt fynd

kram♥
A-C

LillaFlisan sa...

Jättefina armband!

Vilken talang!

Kram

Flisan

My Lovely Things sa...

Hej!!
Kikat runt lite på din blogg..Vilka skåpsförvandlingar du har gjort..

Oj vilken skillnad de blev..

Ditt kök blev ju oxå otroligt fin efter make overn..
tänk vad färg kan göra..
ha det så bra..
Kram Anna

Funccis sa...

DET VAR NÄRA ÖGAT ATT JAG INTE RINGDE DEJ IDAG! Men jag klarade... Gu' så fina smycken!!Vill ha!!!Hoppas du kan komma då Mad e i Sweden! Ha en bra weekend!

Fröken Eko sa...

Najs ärmbänds. Pörhapps aj vill kam änd gräv in jår pörl-låd änd vi kan byt sam pörls?

/F

Maggi sa...

Hejsan! Härliga armband, och så himla roligt med ny hobby. Det är så inspirerande att börja med nåt nytt :) Jättefina! Kram