Sidor

söndag 12 juli 2009

Ännu mera hobby..

Hejsan svejsan!

Måste säga att det var super roligt att göra dessa armband. Fast det andra jag visade i förra inlägget, det kände jag mig missnöjd med och slaktade, hehe..

Men nu har jag gjort ett till, är så inspirerad så jag tänkte visa er det :)
Eftersom det är # 002 i "kollektionen" måste jag ju bara "painta" fram en logo åt mig ;) Det är meningen att M ska påminna lite on ett hjärta, ser det så ut i era ögon?



Här har vi då det nya försöket till # 002, komplett med äkthetsgaranti att det är handmade by Me, smyckepåse med logo och själva armbandet.



Lite närmare..


Som vanligt kan kvaliteten på mina bilder diskuteras, men..
Bilderna borde vara klick-bara ifall man vill se närmre.

# 002 ska min kusin få till konfirmations gåva idag, de borde ha fullt upp nu så jag vågar visa det här på sidan.

Ha en fin söndag!

Kram Jojo

2 kommentarer:

Liljas Corner sa...

Vilken fin present. Visst kan man se att M:et liknar ett hjärta :)

LillaFlisan sa...

Vilken fin present!

Du är ju för duktigt!

Verkligen fina bilder, inte alls dåliga!

Kram

Flisan