Sidor

lördag 14 mars 2009

Tillbaka i rutan

Efter många om och men, större och mindre ingrepp har min M kommit hem. (Han blev diagnoserad spontan lungkollaps.) Inspirationen här på bloggen känns lika med noll nu just.

Stressen över allt den senaste tiden har varit total och nu känns det som man behöver hitta tillbaka till sin normala vardagslunk.

Tack för era kommentarer och mail.
M mår nu bra, har blivit opererad och ska nu vara hemma och sjukledig en längre tid.

Idag känns dock allt lite bättre igen, ska rasta mig själv på loppis en liten sväng. Återkommer antagligen senare med lite mer kött på benen.

Under helgen ska jag läsa ikapp lite på era bloggar, misstänker att jag har flera timmars läsande framför mig, det är ju två veckor sen jag öppnade nätet senast.. =)

Men tills nästa gång..

Håll i hatten, man vet aldrig..
Kram Jojo

3 kommentarer:

Helene sa...

Stackars gumman! Jag saknar dina fina inlägg! Tänker på dig.
Kram Helene

Maggi sa...

Härligt att höra av dig!Sköt om din M och dig själv också! (Så hejar vi på lejonen sen i maj;))Kram!

Kamomilla sa...

Oj då, ni har verkligen haft det jobbigt! hoppas det går mot bättre tider nu.
Tack för hälsningen du lämnade hos mig!