Sidor

lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag

Hejsan!

Idag är det så otroligt härligt väder, solen lyser, snön gnistrar, fåglarna kvittrar och det känns som en riktigt underbar helg. Man märker att vi är på väg mot våren även om det är massor med snö på marken ännu. Men vi är ju inne i sista delen av februari och enligt barnen är det vår i mars, april och maj =)

Vill önska er alla en riktigt fin vändag!


Tidigare i veckan kom äntligen min tidning som jag betalt för och väntat på..
Jeanne dÁrc Living..

Så roligt att få bläddra igenom den och fantisera och drömma, Om jag hade pengar, Om jag hade tid, Om jag gjorde de superba loppisfynden.. Om, om, om.. =)


Tidigare i år kom jag överens om att idka byteshandel med en bloggis.
Jag sände henne ljusstakar i fattigmanssilver och hon i sin tur stickade benvärmare åt mig..
Titta vad de är fina!
Och så hade hon inbillat sig att de inte skulle falla mig i smaken! Men de är ju sååå fina, vita och mönsterstickade.
Här hänger de på elementet i vardagsrummet för att vara varma färdigt då man vill dra dem på sig. De gråa har jag sen tidigare..


Med i paketet kom även en liten ros, som tack för fin bloggvänskap!
Och som om det inte skulle vara tillräckligt så hade hon satt med denna söta servett hållare (eller vad det nu heter..?!).


Titta så bra den passar in i köket med alla andra saker =)



Tack för alla tillfrisknings kramar.
Ska väl inte säga för mycket men det känns som om det blir bara bättre och bättre för var dag som går =)


Så än en gång, glad alla hjärtans dag!
Kramar i massor
Jojo

4 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Vad mycket fina köksgrejer du har.
bra att det går åt rätt håll, hoppas du blir helt frisk snart
Kram/Veronica

Helene sa...

Vad roligt att du inte blev besviken..:)
Jag har väl inte världens bästa självkänsla..

Kram Helene

Fröken Eko sa...

Jepp, de va paint :D

Glad stjärt dag!

Hälsa snorungarna från mig!

StrandviksVillan sa...

Finfint alltihopa!
Du berättade inget om hjärtanen överst - har du gjort dom själv eller köpt dom, var? Så söta...

Jag väntar också på våren nu, även om vintern är som allra bäst just nu. Härligt solsken även idag! Har tagit in kvistar av hägg och körsbär, båda har börjat slå ut!

Ha en bra start på veckan!