Sidor

söndag 3 augusti 2008

Tillbaka i rutan

Hej på er!

Det blev en liten paus här på bloggen.. Ofrivilligt men skönt. Någon direkt orsak har jag inte, annat än att sambon haft sin pyttekorta semester och att vi velat vara tillsammans så mycket som möjligt under den tiden.

I mitt förra inlägg babblade jag på om olika val man ställs inför.
Tack vare den senaste veckan så har jag kunnat fatta mitt beslut just i fråga om detta val.

Nu ska ingen vara ledsen för att ni inte förstod vad det var jag syftade på.. =)
Jag hade med flit sett till så att det inte skulle framgå.

Men jag måste tacka för alla mail och kommentarer ni har lämnat åt mig. Rörd till tårar då man läser många av dem. Värmer så otroligt! Fast ni inte visste vad det handlade om så har ni delat med er av era egna erfarenheter i era val! Vilken omtanke! Massor med bamsekramar till er alla! Hjälpte mig i min situation. Så än en gång, TACK!


Måste lite stolt berätta att jag fått en nominering.. Trodde inte det då jag började med bloggandet för nån månad sen. Så stort tack till linda från lantliv i lägenhet !



Sen så var det ju så att man skulle skicka vidare den till sju av sina favorit bloggar.
Har mycket svårt att välja och har heller inte nån koll på vem som fått den redan..

Lantliv i lägenhet - En av mina absoluta favoriter! Funderingar, tankar, känslor blandat med bilder hämtat från ett underbart hem! Man blir alltid berörd av henne, lämnar inte sidan utan att ha skrattat, gråtit, funderat eller beundrat! Värd hundra awards!

Mocka - en av mina första bloggar jag hittade till. Härlig blandning av bilder och texter. Inspiration i stora mått.

Pennys House - Inspirationsbomb! Vilka skapelser, totalt oslagbara!

Fröken Elsas virkblogg - Ännu ett inspirations piller! Massor med olika alster att beundra.

Madicken´s - Kort och koncist, massor med fantastiska bilder. Otroligt vacker hem!

Huset på landet - Vacker blogg, på både svenska och finska. Varmt skrivet, personligt. Känns som man skulle läsa på baksidan av ett vykort som blivit postst till just dig.

Cupcakes & Hoyas - Ännu en favorit! Vackra hantverk, roliga texter och härlig sida! Massor med fina och inspirerande bilder.


Bara ett kort inlägg denna gång, ska krypa ihop med sambon och mysa bort den sista stunden innan läggdags.

Än en gång. Massor med kramar! Tack för att ni finns allihopa!
Känns super att just du lämnar din kommentar!

Ska traska runt hos er alla i morgon och hälsa på! Tills dess, sköt om er!

Kram Jojo

7 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej vännen!!

Tusen tack för denna fina utmärkelse.....Tack för att du besöker just mig.

så skönt att du känner dig bättre å kanske lite klokare i dina val...*LER*
Ja livet kan vara lite komplicerat.

Visst åkte vi karuseller mm.Vi var uppe i pariserhjulet..men det tyckte jag inte om...huvva..man blir rädd på äldredagar...hihihi...

Kram nilla

Ulrika sa...

Heeej!

Oj tusen tack, va snällt:)
Blir allt rörd när någon säger att de blir inspirerad av min blogg!!
Hoppas ni har det bra därborta.. Här börjar det kännas att förlossningen börjar närma sej, gulp:D

Håxa just att jag glömt att betala dej:( Vi for till villan i all hast... Nu ska jag logga in till banken;)

Kram, Ulrika

Nicole sa...

Nämen tusen tack för de snälla orden. Jag blir så jätteglad!
Å grattis till utmärkelsen själv!

Skönt att du kommit fram till vad du ska välja. Ja, man vet ju aldrig hur det skulle ha blivit om man valt annorlunda, så det är bara att tuta och köra =).

Ha det bra! Ska handla tårtbit o cupcake av dig snart...

Mollys sa...

Man bugar och bockar och säger tack..mattan kan du säkert få tag i om du vill det var någon från hirvlax som sålde mattor..kram.

Annelie sa...

Hej!
Tusen tack för kommentaren, visst blir man glad när man får något oväntat. Linda har verkligen en jättefin blogg, och det är ju superkul att bli uppmärksammad:)

Vad kul att höra att du kommit vidare sen ditt senaste inlägg, det hjälper verkligen att lufta sig lite och få lite kommentarer och tankar runt hur andra skulle ha gått till väga.

Självklart går det bra om du länkar mig, blir jätteglad. Jag är inte helt nöjd med utseendet på min blogg, ska in och göra lite förändringar. Sen ska jag lägga in en favoritlista, eller vad man kallar det. Länkar gärna dig då, om det är OK?

Ha en strålande dag, så "ses" vi snart igen.

Kram Annelie

Hagbacken sa...

Hallå där! Stoort tack för dina fina ord, och att du snder den tillbaka till mig!

Vad skönt det låter att i haft en liten mini-sem...och att ni kommit fram till ett beslut! Hoppas det känns bra!

Må så gott tills nästa gång!

Kram Linda

Cupcakes & Hoyas sa...

Tusen tack för utmärkelsen! =) Jag blir otroligt glad och peppad att pyssla vidare.
Jag har en liten utmaning till dig på bloggen.
kram Ylva