Sidor

onsdag 23 december 2009

Den 23, dagen innan jul

Snart är julen här.
Endast en dag kvar..

En tomte R gjorde i yngre år, charmigt grinig tomte :)

Spänningen stiger här i gården sakta men säkert.


Kommer tomten med julklappar i år också?

Hallen

På tal om julklappar så har jag fått en speciell en i år. Mina syskon samlade ihop och med gemensamma krafter skickade de mig en städerska så jag slapp jul stressen i år.

Vardagsrum

Kök

Så vårt hus är städat och prydligt iförd juleskrud, variation light i år..

Alla julklappar är sedan länge klara och inpaketerade.
Dock inte levererade..


Granen som R klädde i år


Snön ligger tjock över marken och mera singlar ner..
Det blir nog en vit jul i år igen!

En natt bild i snöyran..

(Denna månad har jag valt att inte hälsa på hos er andra bloggare för att minska stressen och pressen på mig själv, och det fungerade, men det ska bli roligt att kolla alla bloggar i efterhand..)

Så från oss alla till er alla..

..en Riktigt God Jul!

Kramar Tomte-luvan

3 kommentarer:

Liljas Corner sa...

Vilken härlig julklapp! Dina systrar måste vara änglar :) Det ser jättefint ut hos er.
Hoppas du får en riktigt fridfull jul!
Stor kram/Nina

Liljas Corner sa...

*syskon mena ja. Du kanske har nån änglalik bror också ;)

Marika på Odlingspyssel sa...

Tomten är ju sååå bedårande :)