Sidor

fredag 18 januari 2013

Odd Molly look-alike

Läste nånstans här i blogglandia att 
det skulle finnas billigare variant på Odd Mollys
härliga strumpor..

Visst glömde jag bort det som så mycket annat..
Men kväll kom jag på det, 
just före stängningsdags
 rusade jag in för att eventuellt göra ett fynd :)


Som tur var hittade jag!
Och visst liknar det!



Men oj vad det var svårt att fota sina egna fötter.. 



Nu är det ju inte riktigt samma som "äkta" vara, 
men tillräckligt för att likheten 
ska vara slående :) 
Och så mycket mer passande för min plåbok nu just.



Ha en fin fredag kväll på er!!

3 kommentarer:

Petra sa...

Härliga!! Varifrån? :-)

Jojo sa...

Hej Petra!
Dessa fina sockor fyndade jag faktiskt på HalpaHalli av alla ställen :)

Petra sa...

Måste bara gilla Halpa-Halli! :-)