Sidor

tisdag 27 september 2011

Award

Jag har fått en utmärkelse.
Det är ju skoj.
Fast då hör det till att jag ska jobba för den, 
såååå...
Here it goes..


Till utmärkelsen hör att man ska:
  1. Tacka den man fick utmärkelsen av.
  2. Ge utmärkelsen vidare till 8 personer.
  3. Meddela alla dessa 8 att dom fått en utmärkelse.
  4. Berätta 8 saker om dig själv som dina bloggläsare kanske inte vet.

Tack kära Fröken Eko för min nya Award!
:)

Åtta saker om mig själv

  1. Är en obotlig adhd-städare, dvs kan inte städa ett rum i gången utan ränner runt som en skållad råtta.
  2. Har bra men kort minne, tyvärr. Minns ansikten men inte namn.
  3. Äter hellre glass på vintern i soffan under en filt än på sommaren.
  4. Listmakerska. Kan inte göra nåt utan att skriva en lista innan. Bara för att det är så kul att bocka av utförda saker.
  5. Äger ingen egen dator utan kapar M's arbets laptop så fort jag kan och kallar den helt fräckt min.
  6. Är usel på datorer, egentligen. De gör aldrig som jag vill.
  7. Har kort stubin men är inte långsint.
  8. Tidsoptimist. Tror aldrig saker o ting ska ta så lång tid som de gör :/

 Det var det.
Kanske fick ni reda på nåt nytt om mig, kanske inte, men jag har gjort mitt jobb och ska nu bara skicka vidare denna till några av er.



Nu ska jag göra min lista fullständig, börja adhd städa och stryka av en sak i taget. 
Tills nästa gång, ha det bra!

Jojo

5 kommentarer:

alegni sa...

varmt tack för utmärkelsen!
får se om jag hittar på åtta nya saker att berätta om mig själv, det känns som om jag redan sagt allt som finns att säga. vi får se vad som händer ;)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej


ja men en får tacke som han sa :)) va roligt att du tänkte på mig.
Oj 8 saker !!! då får jag ta mig en funderare....

Kram Nilla

Ulrika sa...

Tusen tack för awarden :) KUL!
Jag äter också glass hellre på vintern än sommarn ;)

StrandviksVillan sa...

Hahaha - jag kan hålla med om alla punkter (mer eller mindre) utom nr 5, för jag har en egen laptop.

Ha det så bra!

Liljas Corner sa...

Tack för den! Hmm.. jag känner att jag är ganska lik dig. Fast det här med listor har jag nästan slutat med, för jag lyckas aldrig bocka av alla punkter på dom...

Jag brukar vara dålig på att anta utmaningar, så jag får se hur det blir denna gång.

Snygg ny look på bloggen förresten!