Sidor

lördag 29 januari 2011

I´m dreaming of a white kitchen..

Har suttit i flera dagar, ja veckor nu och klurat på mitt nya dröm kök.
Inte är det så att jag har fyra tusen undangömda så att vi kan spendera dem på drömköket, 
men den som väntar på nåt gott.. :)

Köket sett varifrån jag oftast bloggar



Sett från (nästan) köksdörren  mot hallen till


Som sagt, 
Alltid kan man ju drömma :)

Här har det varit svinkallt, sen regnigt, kallt igen och regnat idag igen.
Suck.
Väntar på våren nu..

Tills dess.
Kram / J

6 kommentarer:

alegni sa...

ser snyggt ut so far! men fyratusen? ska ni klara er med så litet pengar? vårt kök blev över tolvtusen. :(
skön söndag!

Liljas Corner sa...

Trevligt att drömma, mindre trevligt att ta en titt på bankkontot ;) Det ser fint ut, gillar att det finns så många öppna hyllor.

Här väntar vi också på våren, men försöker njuta av vintern...

Fröken Eko sa...

Ha du rita de själv på Ikeas köksjoxelimox, eller ha du fått en offert?

Anonym sa...

Njä, ritat själv. Undrar om ja nånsinn hör av den gubben igen. Tror han tyckte att jag inte ville punga ut tillräckligt med pengar ;) Men vem vet?!

J

Fröken Eko sa...

Jaja! Nu e tapeten i ytterfarstun opp på väggen! Blev urtjusigt, gå skåd in maj blogg.

/F

StrandviksVillan sa...

Tjolahoppsan!
Hur har jag glömt att kika in här på så länge??
Ser snyggt ut ditt drömkök. Ta offerter från flera håll och jämför priser, pressa försäljarna lite ;) Ni kan ju säkert plocka ihop inredningen själva så sparar ni några slantar där.

Oooooh! Gillar ditt "kylskåpsmeddelande"! Varifrån??

Ha det fint!
A-C